Home › Fòrums › Astrofotografia › Sabeu què és una lluna mineral? Tu pots fer-la amb l’equip de casa!
-
AutorPublicacions
-
27/01/2025 a les 20:18 #2329
Xavi Magdaleno
SuperadministradorFeu una ullada al post de IG de l’enllaç per veure el fenomen de la LLUNA MINERAL més bèstia que s’ha fet fins ara. Però no us deixeu impressionar, nosaltres també la podem fer amb l’equip de casa. Teniu un teleobjectiu i una reflex o mirrorless?? Doncs ja no teniu excuses per no fer-ho.
https://www.instagram.com/p/DES6RzXxRP0/?utm_source=ig_web_copy_link
Seria xulo que fos part d’un taller de lluna, no trobeu?
-
Aquest tema ha estat modificat fa 3 mesos, 2 setmanes per
Xavi Magdaleno.
20/02/2025 a les 08:44 #2523Jordi SP
ParticipantDoncs jo personalment m’apunto, és un tema pendent tot i que vaig seguir un taller de com fer-ho … encara no m’hi he posat !
20/02/2025 a les 17:45 #2537Xavi Magdaleno
SuperadministradorÉs ben fàcil! Nomes calen 4 ajustos per la nitidesa de la lluna…i apilar les màximes fotos possibles. I com bé saps, doncs amb un tracker amb seguiment de lluna millor per que no ens hem de preocupar de perdre la lluna fora de l’enquadrament. Un bon consell SEMPRE amb la lluna és NO fer la foto amb lluna plena; la lluna guanya MOLT volum si la fem en fase creixent / decreixent, el terminador (la zona fronterera on la llum del sol i l’ombra es troben) li dona un efecte 3D molt marcat. Després cal una mica d’edició per tal de fer ressaltar els colors 👍
-
Aquest tema ha estat modificat fa 3 mesos, 2 setmanes per
-
AutorPublicacions
Has d'iniciar sessió per respondre a aquest tema.